.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:مازندران با تجربه با موج پنجم کرونا مقابله خواهد کرد
استاندار مازندران گفت: باوجود اینکه سرعت انتشار ویروس جدید در موج پنجم کرونا زیاد است، خوشبختانه در این حوزه تجربه وجود دارد، دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی هم ابلاغ شده است

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: با وجود اینکه سرعت انتشار ویروس جدید در موج پنجم کرونا زیاد است، در این حوزه تجربه وجود دارد، دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی هم ابلاغ شده است که می‌توان با همراهی مردم، اصناف و دستگاه‌های متولی نسبت به کنترل موج پنجم کرونا امیدوار بود.

وی افزود: نگرانی‌ها بابت سفرها و دورهمی‌ها است، پس اولویت ما مکان‌هایی همچون سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و مطب‌ها است که بیشترین درگیری و اجتماع را دارد.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه کنترل نیروی انتظامی بر محدودیت سفرها طبق ابلاغیه ملی با جدیت دنبال شود، گفت: جلسات ستاد شهرستانی و استانی کرونا در راستای اعمال الزامات یادشده نیز باید جدی گرفته شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: در طرح دریا‌ نیز شنا کردن ممنوع است و شهرهای نارنجی و قرمز ساحلی نیز این مساله باید جدی‌تر رعایت شود ورودی سواحل بنر نصب شود تا مسافرین و مردم از این امر مطلع باشند‌.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر نیز در برگزاری مانورهای مربوطه ورود پیدا کند و ورود به شهرهای قرمز ممنوع است که باید محدودیت‌ها اعلام شود و صدا و سیما نیز به‌صورت ویژه به این امر بپردازد.

حسین‌زادگان ادامه داد: با توجه به افزایش بار مصرف برق، اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب صورت گیرد تا استفاده از انرژی‌ها بهینه باشد و همچنین دانشگاه علوم پزشکی با همکاری دستگاه‌های مرتبط، نظارت‌ها را تشدید کندتا از این مرحله گذر کنیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: سرکشی و بازدیدها توسط استاندار یا معاون سیاسی امنیتی استاندار با اولویت شهرهای قرمز انجام می‌گیرد و فرمانداران مسؤولیت اصلی در شهرستان‌ها را به‌عهده دارند.

وی در پایان تاکید کرد: برپایی هرگونه مراسم ممنوع و با متخلفان برخورد شود و در روستاها با کمک شورا و دهیاری‌ها نظارت‌های لازم صورت گیرد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.